A program kiválóan alkalmas több munkatárssal rendelkező ingatlanirodák közös munkavégzésére. Leegyszerűsíti az egymás közötti kommunikációt. Tartalmaz számos ellenőrző-emlékeztető szolgáltatást. Az irodavezető számára megkönnyíti az irányítást.
Ingatlanok listázása, szűrése, keresése
A fő nézet, ahol az iroda ingatlanjait lehet listázni. Az egyes sorok különböző színnel vannak megjelölve, az ingatlan állapotától, és frissességétől függően.
Ingatlanok szerkesztése
A szerkesztő nézetben lehet az ingatlanok adatait felvinni, módosítani. Az ingatlanok jól leírhatóak, rengeteg információt lehet eltárolni. A belső megjegyzés a kollégáknak szól.
Kirakat kép nyomtatás
Az ingatlanhoz felvitt adatokból a program készít egy kirakatkép javaslatot, ami tetszőlegesen módosítható. A kirakatképhez bármelyik, az ingatlanhoz feltöltött kép hozzárendelhető.
Hirdetések kezelése
Az ingatlanhoz rendelt hirdetések kezelése. Gyakori probléma, hogy egy-egy ingatlant sok helyen meghirdetnek, majd amikor már nem aktuális, akkor elfelejtik levenni a hirdetést. Ha a hirdetésekről nem vezetnek nyilvántartást, akkor azt lehetetlen minden helyről letörölni. Abban is segít a nyilvántartás, hogy ne hirdessék meg többször ugyanazt az ingatlant azonos hirdetési portálokon.
CRM
CRM szempontjából az ingatlan szakma elég speciális. Vannak jó CRM rendszerek, de azt figyelhetjük meg, hogy általában az értékesítésről szólnak. Egy ingatlan tanácsadó azonban beszerző is egyszerre, ugyanis folyamatosan keresnie kell kiadható, eladható ingatlanokat.
Az ügyfélkezelő modul segít nyilvántartani az érdeklődőket, valamint az ingatlan tulajdonosokat is.
Emlékeztetők
Az emlékeztetők automatikus emailek. Ezek egy része az irodavezetőnek szól, egy részük az ingatlan tanácsadónak. Leginkább arra emlékeztet, hogy melyik ingatlanokkal nem foglalkoztak már egy jó ideje, illetve a bérleti ciklusok lejártáról.
Automatikus áttöltések
Az ingatlan adatbázis automatikusan áttöltődik a főbb hirdetési portálokra.