Ha már van egy bemutatkozó honlapunk, akkor azt célszerű minél előbb továbbfejleszteni szakértői honlappá. Ez azért fontos, mert ha szakértő vagy a saját területeden, akkor sokkal könnyebben rád találnak az ügyfelek, nagyobb bizalommal fordulnak hozzád, és szívesebben vásárolnak. A szakértelmet hajlandók lesznek megfizetni.
Szakértő azért lehet valaki, mert publikál. A saját szakterületéről publikál érdekes információkat. A saját szakterületed lehet, hogy neked már unalmas, de aki először találkozik vele, annak még nem.
Mindenkit bátorítok arra, hogy minél többet publikáljon.
Ha már vannak érdekes cikkeid, akkor sokkal-sokkal könnyebb a linkeket küldözgetni az érdeklődőknek, mint leírni ugyanazt email-ben újra, és újra.
A szakértő státushoz nagyon hasznos segítség a videó. Készíts, vagy készíttess minél több videót. Minél több videód van, annál több figyelmet tudsz vonzani.
Kitűnő példa egy szakértői honlapra a robotfunyirocentrum.hu
A nyitó oldalon több mint 20 szakértői cikk van. Ezeket elolvasva gyakorlatilag teljes mértékben tájékozottak leszünk a robotfűnyírókkal kapcsolatban.
Ez a weboldal webáruházként is működik, de a két jelleg nem zárja ki, hanem erősíti egymást. A címlapon a termék ajánlás visszafogottabb, a szakértelemre helyezi a hangsúlyt, ami elősegíti az értékesítést.