Előélet
Két korábbi rendszerben is működött, az adatok 2004 óta megvannak. Mindkét esetben az volt a probléma, hogy a fejlesztő már nem akarta/tudta fejleszteni a korábbi rendszerét.
A honlap elsődleges feladata az ingatlanok nyilvántartása az irodában dolgozó értékesítők számára. Ez nélkülözhetetlen a hatékony napi működéshez.
Ingatlan CRM
Ez a szolgáltatás kiegészült egy ingatlan CRM rendszerrel is. Próbálkozott az iroda egyéb CRM rendszerekkel, de ott két fő probléma volt:
- Két rendszerben kellett volna dolgozni, nincs átjárás az ingatlanok, és a CRM között
- A kész CRM rendszerek elsősorban értékesítési CRM-ek, az ingatlanközvetítők pedig egyszerre értékesítők, és beszerzők is. Ilyen szolgáltatás nem volt.
Ezen okok miatt döntött az ingatlaniroda a saját CRM rendszer mellett.
Ingatlan kezelő
Az iroda ingatlanok kezelésével is foglalkozik. A kezelés az a tevékenység, amikor egy tulajdonos megbízza az irodát, hogy adják bérbe, valamint tartsák karban az ingatlanát.
Egy-két ingatlannál többet Excel táblákban nyilvántartani nagyon nehézkes. Főleg, ha többen is dolgoznak rajta.
Ennek a nyilvántartó rendszere korábban Ms Access rendszerben készült. Az adatbázis az iroda szerverén volt, azt lehetett megnyitni. Távolról már igen nehézkesen, illetve az Access egy elég korlátozott rendszer, leginkább egy(-két) felhasználós. 2020-ban készült el az ingatlan kezelő felhő alapú változata.
Ezen a rendszeren többen tudnak dolgozni. Az üzleti logika gyakorlatilag teljes mértékben meg lett valósítva, rengeteg időt megtakarítva a munkatársaknak.
2022-es fejlesztés, hogy a tulajdonosok saját maguk tudnak lekérni elszámolást az ingatlanjaikról.
Maga a honlap tulajdonképpen csak egy nagyon kis része az egész rendszernek. A legelsők között készült. Igen, ideje lenne már felújítani.